Анкета за обратна връзка Уважаеми потребители, целта на анкетното проучване е да даде информация за нагласите на потребителите на административни услуги в РЗИ-Софийска област, за качеството на административното обслужване и степента на удовлетвореност на потребителите на административни услуги. На база получените резултати и направените изводи могат да се формулират препоръки за подобряване качеството на обслужването и усъвършенстване на предлаганите услуги. Така получената и обобщена информация може да бъде полезен източник за определяне на по-нататъшните цели и приоритети на РЗИ-Софийска област в сферата на административната политика. Екипът на РЗИ-Софийска област Ви благодари за отделеното време. Моля посочете към коя потребителска група принадлежите. частно лицеюридическо лицепредставител на институция I. Използване на административни услуги 1. Лесно ли намерихте информация за административните услуги, извършвани от РЗИ – Софийска област? ДаНеНе мога да преценя 2. Използвали ли сте до сега административни услуги предоставяни от инспекцията? ДаНе 3. Колко често заявявате административни услуги, в РЗИ-Софийска област? поне веднъж седмичнопоне веднъж месечнопоне веднъж годишнопри необходимост II. Качество на предоставената информация 1. Разбираемо ли са описани процедурите за предоставяне на административни услуги, извършвани от РЗИ –Софийска област? ДаНе 2. В какъв срок бе изпълнена заявената от Вас административна услуга? В нормативно определения срокИзвън нормативно определения срок III. Канали за достъп до информация 1. Как намерихте информация за услугите, извършвани от РЗИ –Софийска област? Тук имате възможност да посочите повече от един отговор Интернет От специализираната уеб страница на РЗИ-Софийска област Нормативни документи От информационното табло в инспекцията От телефонен разговор със служител от инспекцията Друго. Моля посочете източника 2. Как оценявате пълнотата, точността и своевременното публикуване на информация, на интернет страницата на РЗИ-Софийска област? ОтличнаЗадоволителнаНе мога да преценя IV. Отношение на служителите към клиентите 1. Как оценявате качеството на обслужване от служителите от „Фронт офиса“ (Центъра за административно обслужване – ЦАО/деловодство)? ОтличноЗадоволителноНе мога да преценя 2. За колко време бяхте обслужен/а? до 10 минутидо 20 минутинад 20 минути 3. Как оценявате работата и компетентността на служителите от „Бек офиса“/ специализираната администрация, участващи в предоставянето на административните услуги? ОтличнаЗадоволителнаНе мога да преценя 4.При поискване, своевременно ли получихте информация за етапа на изпълнение на заявената от Вас административна услуга? ДаНеНе мога да преценя 5. Били ли сте свидетел на корупционна проява на служител/и на инспекцията? ДаНеНе мога да преценя V. Зони на подобрение Коя от формите за обслужване смятате, че най-много се нуждае от подобрение? 1. Достъпът до информация2. Количеството на предоставената информация3. Качеството на предоставената информация4. Отношението на служителите към клиентите5. Компетентността на служителите6. Друго, молим ви да уточните VI. За самите Вас Молим Ви да посочите по един отговор за всеки въпрос. 1. В коя възрастова група сте? под 25от 25 до 40 г.от 41 до 55 г.над 55 2. С какво образование сте? началноосновносредновисше 3. Към коя от групите се причислявате? работодателработещпенсионеручащ