- Административна информация на РЗИ – Софийска област
- Административните услуги в РЗИ – Софийска област могат да бъдат заявени писмено, устно или по електронен път, подписани с квалифициран електронен подпис (КЕП).
- Според техническите възможности, писмените искания и приложенията към тях могат да се подават по електронен път, чрез лицензиран пощенски оператор, факс или по друг начин, удостоверяващ заявлението. Исканията, внесени устно, се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило.
- Заплащането на дължимите такси за извършените административни услуги се осъществява чрез посочените по-долу възможности:
- Административните услуги се заплащат по цени регламентирани в:
- В РЗИ – Софийска област се прилага принципа на комплексното административно обслужване. При комплексното административно обслужване административната услуга се извършва без да е необходимо заявителят да предоставя информация или доказателствени средства, за които са налице данни, събирани или създавани от РЗИ – Софийска област, която е първичен администратор на данни, независимо дали същите се поддържат в електронна форма или на хартиен носител.
С Регионална здравна инспекция – Софийска област можете да се свържете:
Център за административно обслужване (ЦАО)
- Адрес: град София, 1431 бул. „Акад. Иван Гешов“ № 15, кабинет № 41, телефон: +359 2 995 1262;
Електронна поща: ado@rzi-sfo.bg
Работно време: от 08:30 до 17:00 часа (без прекъсване)
РЗИ – Софийска област
- Телефон: +359 2 807 8700
Факс: +359 2 807 8710
Електронна поща: rzi_so@rzi-sfo.bg